رنگ آمیزی بولاردهای سطح شهر در حال اجرا است

رنگ آمیزی بولاردهای سطح شهر در حال اجرا است

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان افزود: رنگ آمیزی بولاردهای سطح شهر به عنوان یکی از پروژه های مرتبط با زیباسازی شهری در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار گرفته است.

وی ادامه داد: راه بندهای ستونی یا همان بولارد ها می توانند نقش مهمی در تأمین امنیت معابر در بافت شهری ایفا کند. در مراحل اجرای این پروژه قرار است حدود 790 بولارد در معابر مختلف سطح شهر رنگ آمیزی شود.

این مسئول بیان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از ابتدای امسال نسبت به رنگ آمیزی بولارد های سطح شهر اقدام کرده است که در حال حاضر محور آزادگان به پایان رسیده وخیابان  منتظری از میدان تهران قدیم تا دوراهی همدان در حال اجرا است.

قاسمی خاطرنشان کرد: با بررسی کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بولارد های نصب شده در  هر یک از معابر سطح شهر که نیازمند رنگ آمیزی باشد در دستور کار قرار می گیرد و در کوتاه ترین بازه زمانی وارد فاز اجرا می شود.

این مدیر شهری تصریح کرد: مقرر شده که تمام بولاردهای سطح شهر رنگ آمیزی شود که اجرای این پروژه در افزایش زیبایی معابر سطح شهر نیز مؤثر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات