جذب سرمایه گذار خارجی برای طرح های گردشگری آب منطقه ای

در تاریخ سیزدهم مردادماه جلسه ای با محوریت جذب سرمایه گذار خارجی برای طرحهای گردشگری شرکت آب منطقه ای در محل نمایندگی وزارت امور خارجه استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، روز دوشنبه 13 مردادماه معاون برنامه ریزی شرکت به همراه مدیر برنامه ریزی و رئیس گروه توسعه مدیریت در راستای جذب سرمایه گذار خارجی برای طرح های گردشگری شرکت، جلسه ای را با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برگزار کرد.

در این جلسه که در محل نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برگزار شد مهندس نمازیان ضمن تشریح طرح های گردشگری شرکت، خواستار همکاری بیشتر این نمایندگی در جذب سرمایه گذاران خارجی هم در طرحهای آبی و هم در طرحهای تأمین و انتقال آب استان شد.

در ادامه جلسه خانم عباسی ضمن استقبال از طرحهای شرکت آب منطقه ای کرمان به سیاست دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه حاضر است طرح های قابل سرمایه گذاری دستگاههای اجرایی استان را که کلیه مجوزهای آنها اخذ شده است، برای اطلاع رسانی به کلیه سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان ارسال نماید تا از ظرفیت حداکثری سرمایه گذاران خارجی در استان استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات