دیدار دوستانه مدیر عامل آبفا شیراز با مسئول ستاد اقامه نماز و دبیر فرهنگی وزارت نیرو در فارس

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به همراه بهرام زاهدی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی با حجت الاسلام و المسلمین زارع، مسئول ستاد اقامه نماز و دبیر فرهنگی وزارت نیرو در فارس به مناسبت دهه ولایت و امامت دیدار داشتند.

در این دیدار مسئول ستاد اقامه نماز و دبیر فرهنگی وزارت نیرو در فارس با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم اظهار داشت: خدمت به مردم به خصوص محرومان  ذی قیمت و قابل تقدیر است .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زارع با تقدیر از عملکرد و فعالیت‌های آبفا شیراز با توجه به فصل گرم و شیوع ویروس کرونا افزود: در فصل گرم مصرف مردم همراه با انتظارات  برای تأمین آب مضاعف می شود که تلاش شرکت آب و فاضلاب شیراز برای تأمین آب شرب سالم قابل‌تقدیر است.

این مقام مسئول گفت:  در امورات فرهنگی وزارت نیرو اقدامات فراوانی صورت گرفته که برنامه های تبلیغی  صرفه‌جویی در مصرف آب در مساجد ، نماز جمعه و نیز اماکن عمومی شاهد این مدعاست.

مسئول ستاد اقامه نماز و دبیر فرهنگی وزارت نیرو در فارس با اعلام آمادگی برای ترویج فرهنگ بهینه مصرف افزود: در زمینه‌ تشویق و ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب آمادگی کامل داریم  با  کمک  70 امام جماعت در حوزه وزارت نیرو در فارس و شیراز به این امر بپردازیم.

همچنین در این دیدار رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل  آبفا شیراز بر اهمیت سطح رضایتمندی مردم تأکید داشت و اظهار داشت: سطوح رضایت‌مندی از خدمات شرکت باید برای همه مردم شیراز یکسان باشد.

بهمن بهروزی با اشاره به رفع مشکلات در امر خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر تصریح کرد: ما در مجموعه آبفا شیراز در ارائه خدمات تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا مشکلات را کاهش دهیم.

وی در ادامه بر اهمیت نقش روحانیون در فرهنگ‌سازی تأکید کرد و گفت: روحانیون نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی در امورات مختلف دارند و می‌توانند با اشاعه فرهنگ بهینه مصرف به مردم ، ما را در امر خدمت‌رسانی و رضایتمندی یاری نمایند.

مدیرعامل آبفا شیراز ابراز داشت: ما برای رفع مشکلات مردم پیش‌قدم هستیم و قبل از آنکه آنان به سمت ما بیایند ما  باید برای رفع مشکلات به سراغ آن‌ها برویم و مشکلاتشان را بررسی و مرتفع نماییم.

بهروزی گفت : باید با مردم تعامل داشته باشیم که مردم مشکلاتشان را  با ما به‌عنوان خادمان خود در میان بگذارند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب شیراز

شرکت آب و فاضلاب شیراز

شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

    نظرات