تصویب کلیات احداث طرح پیاده راه شهرک پرواز در نشست کمیته مشترک  فنی شورای ترافیک استان

تصویب کلیات احداث طرح پیاده راه شهرک پرواز در نشست کمیته مشترک فنی شورای ترافیک استان

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی  رییس کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان در خصوص مصوبات ششمین نشست  این کمیته گفت: کلیات احداث طرح پیاده راه شهرک پرواز مصوب و برای تصویب نهایی به شورای ترافیک استان ارجاع شد.

وی از تصویب طرح اصلاح هندسی میدان جلو بیمارستان عالی نسب خبر داد و افزود: در این نشست نحوه اتصال ۱۲ متری جدیدالاحداث خیابان فارابی در کنار پمپ بنزین  چای کنار طرح و مصوب شد.

معاون حمل و نقل شهرداری تبریز افزود: آرام سازی ترافیک بیمارستان کودکان نیز از دیگر طرح های مطرح شده در این نشست بود که با توجه به وضعیت موجود در اطراف بیمارستان ، طرح پیشنهادی دفتر فنی سازمان ترافیک مبنی بر یک طرفه کردن معابر  پیرامونی این بیمارستان مورد تصویب قرار گرفت.

عضو شورای ترافیک استان ادامه تطویل پیاده راه شهریار به سمت پروین اعتصامی را مهم دانست و از تصویب طرح  آرام سازی خیابان پروین اعتصامی و خیابان شهریار خبر داد.

یوسفی در خصوص ایمن سازی بلوار طبیعت  به طرح پیشنهادی پلیس راهور  اشاره و اظهار داشت: با تصویب طرح پیشنهادی پلیس راهور مقرر شد برای ایجاد ایمنی بیشتر  قطعات بتنی در خیابان جایگذاری شود .

رییس کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان تصویب طرح اصلاح هندسی میدان ولایت در شهرستان بستان آباد را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد و از تصویب طرح طرح جابجایی خط ویژه اتوبان ولایت از سمت کوی نصر خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات