ناوگان حمل و نقل عمومی به استقبال بیست و پنجمین هفته چلچراغ توسعه می‌رود

ناوگان حمل و نقل عمومی به استقبال بیست و پنجمین هفته چلچراغ توسعه می‌رود

مهدی بذرافشان، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین هفته چلچراغ توسعه در عصر چهارشنبه 15 مردادماه همزمان با روز تولد امام هادی(ع) بیان کرد: این هفته چلچراغ توسعه با حال و هوایی متناسب با دهه ولایت و عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود.

وی، برپایی کاروان شادی شامل اجرای موسیقی، سرود، زنگ مرشد و..به عنوان برنامه‌های هفته بیست و پنجم یادآور شد و گفت: پس از رونمایی رسمی از اتوبوس گردشگری در ساعت  19:30عصر چهارشنبه این کاروان از مسیر 15 خرداد به سمت میدان امام حسین(ع)  حرکت می‌کند.

به گفته وی، این مراسم با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مجمع فرهنگی الغدیر کاشان و با رعایت تمام الزامات بهداشتی و مدنظر قرار گرفتن تمام اقتضائات موجود برگزار می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در ادامه با اشاره به پروژه‌های چلچراغ بیست و پنجم، از تجهیز 44 دستگاه اتوبوس شهری به کولر با اعتبار 32 میلیارد ریال خبر داد.

بذرافشان، همچنین با اشاره به بازسازی و نوسازی 30 دستگاه اتوبوس به عنوان دیگر پروژه مهم این هفته چلچراغ توسعه عنوان کرد: این پروژه با اعتبار 7.5 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی، بهره‌برداری از اتوبوس گردشگری به عنوان پروژه دیگر این هفته را خاطرنشان کرد و گفت: نخستین اتوبوس گردشگری با هدف ایجاد جذابیت در حوزه خدمات تفریحی و گردشگری، با بهره‌گیری از بدنه‌سازی متناسب با فرم اصیل و کهن شهر با صرف هزینه 500 میلیون ریال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بذرافشان، بهسازی 11 ایستگاه اتوبوس را نیز با صرف اعتبار 550 میلیون ریال در هفته بیست و پنجم چلچراغ توسعه متذکر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات