کوه‌پارک، مستعدترین ظرفیت شهری برای دوچرخه‌های  ...

کوه‌پارک، مستعدترین ظرفیت شهری برای دوچرخه‌های ...

کوه‌پارک، مستعدترین ظرفیت شهری برای دوچرخه‌های اشتراکی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند صبح امروز در حاشیه بازدید از کوه‌پارک، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که این پروژه با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه شده و در زمان‌های مختلف شبانه‌روز شاهد حضور عموم مردم هستیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در این مجموعه پیش‌بینی شده که یکی از شاخص‌ترین آنها، مسیرهای دوچرخه است، گفت: توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و تحقق شهر انسان‌مدار یکی از تاکیدات کمیسیون عمران،‌حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر به شهرداری بوده که خوشبختانه با جدیت هم پیگیری شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه کوه‌پارک، مستعدترین ظرفیت شهری برای اجرای طرح دوچرخه‌های اشتراکی است؛ برهمین اساس، به زودی ایستگاه‌های این دوچرخه‌ها در مکان‌های مناسب نصب خواهد شد تا شهروندان بتوانند از این زیرساخت و بستر مهیا شده به بهترین شکل بهره‌ ببرند.

بهاروند افزود: باید توجه داشت که محور کوه‌پارک، انسان‌محوری است و تردد خودروها باید به حداقل ممکن برسد؛ امیدواریم شهروندان عزیز نیز در این مسیر نهایت همراهی را داشته باشند تا شرایطی ایمن و مطلوب برای استفاده‌کنندگان از این فضا فراهم آید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات