پیگیری 102 مورد از مشکلات ناحیه آزادگان از سازمان‌ها و ادارات مرتبط در ماه گذشته

پیگیری 102 مورد از مشکلات ناحیه آزادگان از سازمان‌ها و ادارات مرتبط در ماه گذشته

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدائی‌فر با تشریح فعالیت ناحیه آزادگان در تیر ماه امسال اظهار کرد: در تیر ماه امسال اقدامات عمرانی و خدماتی مختلفی برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان انجام شده است .


وی بیشترین مشکلات پیگیری شده در ناحیه آزادگان را درباره موضوعات خدمات‌رسانی، عمران و پسماند عنوان کرد و گفت: در تیر ماه امسال برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان با سازمان های مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان فضای سبز، سازمان ترافیک و غیره ارتباط داشته ایم .


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در ادامه بیان کرد: براساس آمار ثبت شده در تیر ماه امسال 102 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه شهری آزادگان از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است .


فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس این آمار سازمان های خدمات رسان با 53 مورد و سازمان زیباسازی دو مورد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان همکاری را با این ناحیه داشته اند .


وی گفت: ناحیه شهری آزادگان در تیر ماه امسال در مدیریت پسماندها 17 مورد، سازمان فضای سبز پنج مورد و سازمان عمران 25 مورد پیگیری معضلات مختلف را انجام داده است .
پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات