عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری موجب هدر رفت سرمایه های مردم می شود

عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری موجب هدر رفت سرمایه های مردم می شود

سید علی آقامیری با اشاره به طرح مدیریت یکپارچه شهری گفت: از نمایندگان محترم این دوره خواهشمندیم این طرح را به سرانجام برسانند تا بیش از این سرمایه های مردم و بیت المال هدر نرود.
سید علی آقامیری نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه شهری اظهارداشت: مدیریت یکپارچه شهری را دنیا تجربه کرده است. اگر این نوع مدیریت ناکارآمد بود در کشورهای مختلف اجرایی نمی شد.
وی با بیان اینکه تحقیفات علمی و تجربه پشتوانه ای محکم برای مدیریت یکپارچه شهری است گفت: برای اداره شهر باید مدیریت یکپارچه شهری اجرایی شود و تمام دستگاه های خدمات رسان که بیش از 20 دستگاه اجرایی دولتی و غیر دولتی هستند؛ بایستی زیر نظر یک مدیریت واحد فعالیت داشته باشند.
نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها با اشاره به اثرات مثبت مدیریت یکپارچه شهری تاکید کرد: این نوع فعالیت باعث می شود که موازی کاری ها، هزینه های اضافی از بین برود و در نتیجه بر رضایتمندی مردم افزوده شود.
آقامیری در ادامه افزود: برای مثال آموزش و پرورش اگر بخواهد مدرسه بسازد باید نیازهای آن از جهت های مختلف مانند آب و برق و سایر موارد تامین شود.برای این کار بایستی ادارات مختلف به صورت جداگانه اقدامات لازم را انجام دهند. که این موضوع پروسه زمانی زیادی می طلبدو این درحالی است که اگر مدیریت یکپارچه شهری وجود داشته باشد همه این خدمات تحت یک مدیریت و در زمان و هزینه کمتری انجام خواهد شد. این مهم در ساخت اماکن ورزشی، هنری، تفریحی و حتی مساجد نیز صدق می کند که بایستی پیگیری شود.
وی درادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه بحث مدیریت یکپارچه شهری فقط در دوره پنجم نیست که پیگیری می شود و در دوره های قبل نیز این مهم از مطالبه های جدی اعضای شوراها و مدیریت یکپارچه شهری بوده است گفت: در سال گذشته طرح مدیریت یکپارچه شهری با اختلاف رای بسیار اندک در مجلس مصوب نشد و مورد بی مهری قرار گرفت . لذا از نمایندگان محترم این دوره خواهشمندیم که این طرح را به سرانجام برسانند تا بیش از این سرمایه های مردم و بیت المال هدر نرود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات