برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره نیرو و رسانه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، دومین اختتامیه جشنواره نیرورسانه همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر محترم نیرو برگزار شد.

گزارش حاکی است:در ابتدای مراسم از برگزیدگان کشوری که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده بودند تقدیر بعمل آمد و مریم بیات ،خبرنگار صدا و سیمای مرکز زنجان به جهت اثر ارسالی خود در تهیه و تدوین گزارش رادیویی با عنوان قنوات خشک از زنجان حائز رتبه دوم کشوری گردید و با اهدا لوح سپاس وتندیس توسط مهندس اسماعیل اافشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از وی تقدیر گردید.

سپس وزیر نیرو در پایان مراسم اظهار داشت:برای ما توفیقی است که حداقل سالی یک بار به مناسبت روز خبرنگار گرد هم آییم و با نگاهی به پشت سر، عملکرد سال را در راستای انجام وظایفی که بر عهده داریم و کار مشترکی که بویژه در این روزها در صحنه خدمت رسانی به مردم، آگاهی‌رسانی و افزایش تاب‌آوری جامعه بر عهده ماست، مرور کنیم.وزیر نیرو گفت : اتخاذ شیوهای جدید مصرف و دوری از بدمصرفی،موجب افزایش تاب آوری جامعه و بی اثر نمودن تحریم ها خواهد بود.

وی افزود: ما از نتیجه این بازدهی و مرور آن ، هم انرژی می‌گیریم و هم انگیزه‌هایمان افزایش پیدا می‌کند و این که مسیر پیش رو را بویژه امسال در سال پایانی خدمتگذاری دولت تدبیر و امید با کمک همدیگر در جهت خدمت‌رسانی موثر به هموطنان طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرویی‌ها در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آنها ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است که این  مدیریت مصرف  به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم صورت گرفته است.

وزیر نیرو گفت: از تحریم‌ها استقبال نمی‌کنیم و هر روز به دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم ولی اکنون که تحمیل شده است سعی داریم هر عادت خوبی که در زمینه زیست محیطی پیدا کنیم آن را در جامعه نهادینه نماییم.

این مقام مسئول از تدوین لایحه جدید قانون جامع آب از هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در ۴۰ سال پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس وقت بود؛ البته این قانون، مختص دوره‌ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می‌کنیم.

وی گفت: بر همین اساس، پایه قانونی را که بتواند دهه‌های پیش رو را پاسخگو باشد خواهیم گذاشت و به لحاظ ساختاری هم سعی می‌کنیم اقتضائات و الزامات مدیریت‌های مبتنی بر حوضه آبریز را فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات