تجهیز اتوبوس‌های شهری کاشان به کولر

تجهیز اتوبوس‌های شهری کاشان به کولر

محمدرضا متشکره، با اشاره به تأکید شهردار کاشان مبنی بر کولردار شدن اتوبوس‌های فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان بیان کرد: این رویکرد از سال گذشته به صورت جدی دنبال شد تا آنکه نهایتا پس از فرآیند خرید، نصب و تجهیز، در این ایام و در فصل گرما آماده بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات علاوه بر افزایش گستره خدمت‌رسانی یکی از دغدغه‌‌های جدی مدیریت شهری کنونی است خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی خاص کاشان و گرمای طاقت‌فرسای آن در حدود نیمی از ایام سال، نشان‌دهنده ضرورت تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی به سیستم‌ سرمایشی مناسب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان تأکید کرد: پاسخ به این نیاز و انتظار به حق شهروندان، با توجه ویژه شهردار کاشان و البته همت بخش‌های مختلف شهرداری به خصوص کارکنان پرتلاش سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و با وجود تمام مشکلات و تنگناها ممکن شد.

متشکره، همچنین با اشاره به بازسازی و نوسازی 30 دستگاه اتوبوس به عنوان دیگر پروژه قابل ذکر این هفته چلچراغ توسعه، بهره‌برداری از این پروژه را با اعتبار 7.5 میلیارد ریال یادآور شد.

وی، همچنین از بهسازی 11 ایستگاه اتوبوس و بهره‌برداری نخستین اتوبوس گردشگری به عنوان سایر پروژه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در چلچراغ بیست و پنجم نام برد و تصریح کرد: تمام پروژه‌های بهره‌برداری شده سازمان در این هفته از چلچراغ توسعه، با هدف ارتقای کمی و کیفی سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و نیز گردشگران و میهمانان خطه نخستین‌ها به انجام رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات