‍3دقیقه و 30ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث

‍3دقیقه و 30ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث

‍3دقیقه و 30ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی با هدف اصلی نجات جان و اموال انسان ها یا وظیفه مقابله با آتش و برخی دیگر از سوانح و حوادث تشکیل شده است، ابراز داشت: 3دقیقه 30ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محمد حسن رضایی شاهرودی با بیان اینکه میانگین تماس های مردمی با 125 در شاهرود 4250تماس در ماه است که از این میزان 10درصد مشاوره و کسب اطلاعات، 60درصد مزاحمت تلفنی و 30درصد مربوط به حوادث است، اظهار داشت: 334عملیات در سه ماهه اول سال جاری اتفاق افتاده که از این تعداد 153مورد آتش سوزی و 182مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.
وی در پایان ضمن بیان این مطلب که اطفای حریق 155مورد فضای سبز، 14مورد وسیله نقلیه، 7مورد ساختمان تجاری و 21مورد منزل مسکونی در سه ماه اول سال بوده است، بیان داشت: مهار و اطفای حریق، حفاظت از ثروت های ملی در مقابل آتش سوزی و عوارض و سوانح ناشی از آن، برنامه ریزی و تعیین و استانداردهای تجهیزاتی ساختمان در مقابل سوانح گوناگون چون زلزله، آتش سوزی، سیل و .... از جمله اساس کار آتش نشانان است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات