سهمیه سوخت یارانه ای آژانس های تاکسی تلفنی بر اساس پیمایش تخصیص می یابد

سهمیه سوخت یارانه ای آژانس های تاکسی تلفنی بر اساس پیمایش تخصیص می یابد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و دستورالعمل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، مقرر شد به منظور نظارت بر عملکرد آژانس های تاکسی تلفنی و همچنین مدیریت و نظارت بر نحوه مصرف سوخت، مدیران آژانس ها تا 20 مرداد سال جاری پیمایش خودروهای تحت نظارت خود را در سامانه تلتا به صورت روزانه ثبت نمایند.

وی با ذکر این نکته که برقراری سهمیه سوخت یارانه ای در ماه های آینده بر اساس پیمایش خودروها خواهد بود افزود: به منظور اجرایی شدن این امر، اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور زیرساخت لازم را برای فعال سازی نرم افزار اختصاصی آژانس ها جهت نصب در دفاتر آن ها فراهم کرده است و عدم ارائه گزارش پیمایش خودروهای فعال توسط مدیران آژانس ها باعث حذف سهمیه سوخت تخصیصی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: متقاضیان  با مراجعه به سایت www.telta.ir می توانند ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی کلیه آموزش های لازم را دریافت نمایند.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد: کاهش تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان غیرفعال، صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش بهره وری از مزایای اجرای این طرح است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات