هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد

هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان عصر چهارشنبه با حضور در حسینیه عاشقان کربلا ساری در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شرکت کرد.

شهردار ساری در حاشیه این مراسم در گفتگویی، توجه به اقشار آسیب پذیر در دوره انتشار ویروس کرونا را امری مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه در در ایام شیوع ویروس کرونا رونق کسب و کارها دچار آسیب شده و بخشی از مردم با مشکلات جدی معیشتی مواجه شدند، اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه می تواند یکی از بهترین راه های موثر برای کاهش آلام اقشار آسیب دیده باشد.

وی افزود: بسیج عمومی مردمی و توجه همه مدیران و مسئولان به اجرای این طرح بسیار خوشایند است  و معتقدیم در این روزهای سخت، هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم برای ما وجود ندارد.

شهردار ساری به تامین 20هزار سبد کالا در مرحله دوم این رزمایش در شهرستان ساری اشاره و تصریح کرد: با کمک خیّران و مردم، بیش از 20هزار سبد کالای مورد نیاز در شهرستان ساری تهیه شده که شامل 12 قلم کالای اساسی و ضروری در حوزه معیشت روزانه آسیب دیدگان می باشد.

گفتنی است رزمایش کمک مومنانه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله‌العالی)  که فرمودند: "افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند" و نیز با همراهی ویژه مردم، دستگاه ها و نهادهای اجرایی با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر آغاز شده و تاکنون در چندین مرحله اجرا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات