تکذیب نهایی شدن تیمداری شهرداری گرگان در لیگ برتر

تکذیب نهایی شدن تیمداری شهرداری گرگان در لیگ برتر

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، آرش فولادیان با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از همه خبرنگاران و رسانه‌های فعال در استان گلستان و سطح کشور که اخبار صادقانه، صحیح و دقیق را منعکس می‌کنند درباره مطلب منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌های استان از قول مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره قطعی شدن تیمداری شهرداری گرگان در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: این خبر را رسما تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد: هنوز هیچ تصمیمی درباره تیمداری در فصل آینده گرفته نشده و با توجه به حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون در گرگان منتظر نظر رسمی و نهایی وزارت ورزش در خصوص خواسته‌های شهرداری گرگان هستیم.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: ما پیگیری‌هایی را هم بعد از انتشار خبر با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان داشتیم که ایشان هم اعلام کردند که به هیچ عنوان مطلب را اینگونه که منتشر شده بیان نکرده است.

فولادیان گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد اشتباه خبرنگار یا آن رسانه باعث وارونه جلوه دادن بیان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان شده است.

وی با تقدیر از تمام تلاش‌ها و پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص خواسته‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان از فدراسیون بسکتبال گفت: همانطور که مدیرکل محترم ورزش و جوانان در بخشی از این گفت‌وگوی منتشر شده به آن اشاره کردند، تیم شهرداری گرگان مدیریت مستقل دارد و هرگونه تصمیم‌گیری برای تیمداری و یا عدم شرکت در لیگ برتر بسکتبال بر عهده مدیران این مجموعه است.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: تا زمانی که به حقوق معنوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ارزش‌گذاری هواداران این تیم به عنوان پرشورترین و با فرهنگ‌ترین هواداران بسکتبال کشور که به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود احترام گذاشته نشود شهرداری گرگان در لیگ برتر حاضر نخواهد شد.

فولادیان در پایان بیان کرد: تاکید می‌کنم همچنان بر مواضع قبلی خود استوار هستیم و هنوز هیچ تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات