برگزاری موفق اولین دوره آموزشی مجازی در نظام مهندسی

برگزاری موفق اولین دوره آموزشی مجازی در نظام مهندسی


مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرد: اولین دوره آموزشی مجازی با سامانه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با موفقیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، محمد حسام الدین قیاسی گفت: اولین دوره آموزش مجازی با حضور ١٩٠ نفر از اعضاى سازمان نظام مهندسى ساختمان استان همدان از طريق سامانه جديد سازمان نظام مهندسى ساختمان با موضوع دوره پیوست ششم استاندارد ٢٨٠٠ زلزله ایران با تدریس دکتر کوروش غفاری و مهندس ابوالفضل آجرلو برگزار شد.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: دوره های آموزشی گروه های هفتگانه نظام مهندسی به زودی به صورت آنلاین در سامانه آموزش مجازی سازمان نظام مهندسی برگزار خواهد شد.

قیاسی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی اختیاری و اجباری در سامانه آموزشی این سازمان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا ،  سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور توسعه امر آموزش و جلوگیری از وقفه در این حوزه با هماهنگی معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اقدام به ایجاد سامانه یکپارچه دوره های آموزشی مجازی با محوریت موضوعات مرتبط با گروه های هفتگانه نظام مهندسی کرده است.

به گقته وی، این دوره ها شامل دوره های آموزشی اجباری و غیر اجباری است.

قیاسی همچنین اعلام کرد: به منظور یکپارچه سازی و وحدت رویه در برگزاری دوره های آموزشی به شکل سراسری در تمام استانهای کشور ، سامانه ای به این منظور راه اندازی شده است.

دوره های اختیاری با موضوعات مختلف بر اساس نیاز متقاضیان برگزار خواهد شد و تمامی اعضا سازمان می توانند با مراجعه به سامانه آنلاین از تدریس دوره های مورد نظر بهره مند شدند.

قیاسی تصریح کرد: اساتید مسلط به تدریس دوره های مورد نظر در این سامانه می توانند در تعامل با این سازمان نیز اعلام همکاری برای تدریس دوره های مختلف در سرفصلهای مختلف را کنند.

استفاده از این سامانه برای سازمان های نظام مهندسی کلیه استانها است و امروز اولین دوره آموزشی اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با موفقیت به کار خود پایان داد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات