لزوم تعامل بیشتر اهالی رسانه و مدیران اجرائی در راستای تحقق...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور در رسانه ها شامل : روزنامه گلشن مهر، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ایسنا ، پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، خبرگزاری فارس ، خبرگزاری شبستان و خبرگزاری مهر ، یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشته و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این دیدار ها، ضمن تشکر از تلاش اهالی رسانه در عرصه اطلاع رسانی و آموزش های همگانی ، اظهار کرد: تعامل مدیران اجرایی و اهالی رسانه باید بیشتر باشد تا بتوان مطالبات به حق مردم و استان را در راستای توسعه با هدف گذاری صحیح مدیریت کرد و محقق نمود.

وی افزود: استان گلستان ظرفیت های بسیار بالایی در خصوص مسائل فرهنگی، اجرائی و اقتصادی دارد که تاکنون دیده نشده است.

مهندس حسینی تصریح کرد: استان گلستان مملو از نعمت های سرشار الهی است که با حضور رسانه ها به عنوان اهالی فرهنگ ، مدیران اجرائی و بدنه کارشناسی و خود مردم می توان در استان ایجاد ثروت و اشتغال بیشتر کرد و از عقب ماندگی تاریخی آن را رهانید.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در این دیدارها اظهار کرد: رسانه ها رابط بین مردم و دستگاه اجرائی هستند ، واینکه رسانه ها بتوانند مطالب را آنالیز کرده  و خوب به آن بپردازند ، انعکاس مناسبی داشته باشند و به موقع در زمینه های مختلف مسائل استان را مطرح نمایند، می تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد مطالبات ومسائل استان داشته باشد.

وی افزود: رسانه هایی موفق هستند که بتوانند برای رسانه خود هدفی مشخص کرده و رسانه خود را پایش کنند تا بتوانند به اهداف مشخص مورد نظر برسند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات