جلسه هماهنگی مدیران انفورماتیک مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز برگزار شد

جلسه هماهنگی مدیران انفورماتیک مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار، جلسه هماهنگی مدیران انفورماتیک با حضور علی طوماری سرپرست سازمان آمار و فناوری شهرداری، معاونین و مدیران این سازمان، مدیران و جمعی از کارکنان انفورماتیک مناطق دهگانه، در آمفی تئاتر منطقه ۲ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مواردی اهم از مشکلات مربوط به سیستم انفورماتیک مناطق و نبود شرح وظایف این واحد، دوره های آموزشی مربوطه و خرید تجهیزات و... توسط حاضرین در جلسه توضیحاتی ارائه شد.

در ادامه، سرپرست سازمان آمار و فناوری شهرداری تبریز ضمن اشاره به سیستم شهروند سپاری گفت: این سیستم جهت کاهش حضور ارباب رجوع مدنظر بوده که دارای موفقیت قابل قبول نیست.

طوماری در ادامه با عنوان اینکه هدف از برگزاری چنین جلساتی ایجاد وحدت و دوستی در بین کارکنان انفورماتیک می باشد افزود: برای دستیابی به خروجی قابل قبول جلسات، از این پس هماهنگی و جمع بندی مشکلات مناطق و سازمان ها به مدیر انفورماتیک منطقه ۲ سپرده می شود.

وی وجود مشکلات این حوزه را حجم بالای کاری عنوان کرد و اظهار داشت: بررسی جایگاه پرسنل در چارت مربوط به این حوزه و رفع مشکلات فراروی آن، بزودی حل می شود.

گفتنی است: کاوه حاج ابراهیمی هماهنگ کننده این جلسه و مدیر انفورماتیک شهرداری منطقه ۲ نکات ارزنده ای در خصوص برطرف کردن مشکلات حوزه انفورماتیک، بیان کرد.

در پایان این جلسه مدیران انفورماتیک در خصوص پیشبرد بیش از پیش اهداف سازمان، بحث و تبادل نظر کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات