پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت عید غدیر

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت عید غدیر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی عید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت و امامت به‌ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر مبارکه تبریک گفتند.


متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَ کَمَالَ دِینِهِ وَ تَمَامَ نِعْمَتِهِ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ عَلَیْهِ السَّلاَم‏

روز هيجدهم ذی‌الحجه، یکی از عيدهاي بزرگ اسلام و جهان تشيع است که از سوی رسول گرامی اسلام، برترین عید امت نامیده شده است.

غدیر بهانه‌ایست تا بار دیگر با یادآوری واقعه بزرگ غدیر خم، ندای حق و حقیقت را سر دهیم و پرتو نورانی ولایت را در جهان بیش از پیش بگسترانیم. فرصتی است تا بار دیگر پاس بداریم مذهب شیعه را که خار چشم دشمنان و معاندین اسلام ناب محمدی است و خدا را شاکر باشیم از بهره‌ مندی نعمت ولایت.

روزی برای کامل شدن دین و اتمام نعمت بر بندگان خداست تا روح خود را از وابستگی‌های دنیایی رهانیده و به‌سوی خدای هستی‌بخش به پرواز درآورد و در این مسیر،  بندگان خوب خدا از فرصت کوتاه زندگی، با استعانت از مکتب ولایت و بجای آوردن طاعات و عبادات در خدمتگزاری به خلق خداوند و مردم اهتمام ورزیده و برکات آن را ره‌توشه آخرت خود کنند .

این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کرده و امروز که پرچم ولایت‌فقیه به‌عنوان استمرار این حرکت الهی در دست باکفایت مرجع عالی‌قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، پیمان ببندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش درراه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

این‌جانبان ضمن تبریک این عید بزرگ و خجسته به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له فدا) ، مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران اسلامی بويژه مردم مؤمن و ولایتمدار مبارکه، از خداوند متعال مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی‌الموحدین حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات