پیام تبریك شهردار قروه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریك شهردار قروه به مناسبت روز خبرنگار

عباس سنتی شهردار قروه با صدور پیامی به مناسبت روز هفدهم مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«ن والقلم و ما یسطرون» قسم به قلم که همواره به دست کسانی است که با تمام سختی ها به عشق آگاهی مردم، خویشتن خویش را به فراموشی می سپارند و به امید فردایی بهتر با ظلمت بی خبری پیکار می کنند.

17 مرداد روزی برای خبرنگاران متعهد است که آگاهی را حق مردم می دانند و در این راه با شرافت گام بر می دارند. روز کسانی است که دلهایشان به تحسین ها خوش نیست، بلکه صدای رسای مردم و حقایق هستند. برای آنها که یکایک کلمات نوشتاری شان گام اساسی در فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی است و با قلم و کاغذ در گرما و سرما به عشق حل مشکلات جامعه و بیداری مردم، روز را به شب و شب را به صبح می رسانند.

روزی برای خبرنگاران که بارها زیر آماج بی تفاوتی ها و بی مهرها تحقیر شده اند و در این روز فرخنده منتظر طلوعی دیگرند تا همچون سیمرغی بلندپرواز از خاکستر وجود خویش تولدی دوباره یابند. باید پاس بداریم تمام زحمات و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه را که همیشه در مناسبت های مختلف از مشکلات جامعه می نویسند، اما از خود و دردشان نمی نویسند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی که در روز 17 مرداد سال 77 به دست طالبان افغانستان به شهادت رسید، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی به خصوص خبرنگاران پرتلاش و اصحاب رسانه استان کردستان و شهرستان قروه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سرافرازی، نشاط و تندرستی و توفیقات الهی را برای یکایک خبرنگاران آرزو دارم.

عباس سنتی/ خدمتگزار مردم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات