نقطه آغاز تربیت کودک آموزش‌های مهارتی و فرهنگ پذیری است

نقطه آغاز تربیت کودک آموزش‌های مهارتی و فرهنگ پذیری است

محمد حسین واحدیان در بازدید از خانه فرهنگ علم و خلاقیت تحت نظارت سازمان با تاکید بر ارتقاء فرهنگ و آموزش در کودکان، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ بویژه فرهنگ شهروندی و حفظ و ترویج شعائر دینی و اسلامی را یکی از رسالت‌های مهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان بسیار دشوار و جذب این جامعه ارزشمند نیاز به فعالیت‌های بدیع، علمی و انگیزشی دارد، گفت: خانه فرهنگ علم و خلاقیت باید دارای برنامه ریزی مدون و هدفمند باشد چرا که فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان مثل سرمایه گذاری بلند مدت است که در آینده می‌توان از آن به خوبی بهره‌برداری کرد.

مدیر عامل سازمان با استناد به فرازی ازسخنان حضرت علی(ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه شهری آباد خواهد بود که مردمانش آن شهر را دوست داشته باشند، افزود: این سخن امیر المومنین(ع) می‌تواند راهگشای همه افراد در توسعه فعالیت‌ها برای داشتن شهروندانی دلسوز و شهری آباد باشد.

واحدیان تاکید کرد با توجه به اینکه وظیفه آموزش و ارتقاء سطح کیفی زندگی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به عهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است، خانه فرهنگ استعدادیابی را در اولویت امور خود قرار دهد و طبق متد روز برای شکوفایی در کودکان و نوجوانان تلاش کند چرا که داشتن یک شهر خوب نیازمند شهروندان خوب است.

گفتنی است در بازدید مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از خانه فرهنگ علم و خلاقیت، تنی چند از مدیران این سازمان وی را همراهی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات