سیستم جامع شهرسازی و درآمد در شهرداری ساری راه اندازی می‌شود

سیستم جامع شهرسازی و درآمد در شهرداری ساری راه اندازی می‌شود

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جلسه‌ دموی نرم‌افزار شهرسازی و درآمد با حضور قبادی معاون شهرسازی و امور مناطق ، شهرداران مناطق سه گانه، مسئول درآمد، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و جمعی از کارشناسان مربوطه با موضوع بررسی راه‌اندازی سیستم جامع شهرسازی و درآمد و باهدف شفاف‌سازی، اعتمادسازی و کاهش بروکراسی های اداری برگزار شد.

در تشریح این پروژه مطرح شد: راه‌اندازی سیستم جامع شهرسازی و درآمد تحولی عظیم در شهرسازی به وجود می‌آورد و شفاف‌سازی، حاکمیت قانون، اعتمادسازی کاهش مراجعات حضوری مردمی به شهرداری را در پی دارد.

در این سامانه امکان‌سنجی بر روی پلاک‌های شهر، اعلام مبلغ پروانه ساخت بر مبنای حداکثر بارگذاری طبق طرح تفصیلی قابل‌مشاهده است و مالکان با گرفتن گذر واژه و رمز عبور از شهرداری می‌توانند به پرونده الکترونیکی شهرسازی خود دسترسی داشته باشند و محتویات و روند آن را ملاحظه کنند.

شهروندان می‌توانند با استفاده از این سیستم در ۲۴ ساعت شبانه‌روز نسبت به اخذ پروانه ساختمان، پایان کار، دریافت استعلام، درخواست‌ها و تصدیق گواهی اقدام کنند.

با توجه به اهمیت موضوع مطروحه و عزم و اراده‌ای که در شهرداری ساری وجود دارد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحقق این امر در شهرداری خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات