اطفای حریق شرکت بازیافت...

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از مهار آتش سوزی گسترده شرکت بازیافت لاستیک‌های فرسوده، خارج از محدوده شهری با وجود مشکلات بسیار خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سید محمد میرجلیلی اظهار کرد: یک مورد حریق گسترده در شرکت بازیافت لاستیک‌های فرسوده در خارج از محدوده آتش نشانی یزد از سوی آتش نشانی اشکذر و مدیریت بحران استان یزد به این سازمان اعلام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: با توجه به درخواست کمک صادر شده بلافاصله دو دستگاه خودرو (یک دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه تانکر آبرسان) از شهرستان یزد به محل حادثه اعزام و به کمک خودرو‌های موجود در محل حادثه که از شهر‌های اشکذر، زارچ و میبد به محل رفته بودند شتافتند.
وی اظهار داشت: به دلیل مسافت طولانی و دور بودن محل دپوی لاستیک‌های ضایعاتی از شهر و عدم وجود شیر‌های هیدرانت در محدوده کارخانه، خودرو‌های آتش نشانی جهت آبگیری با مشکلات زیادی مواجه بودند.
میرجلیلی بیان کرد: این موضوع سبب شد روند اطفاء حریق به کندی پیش رود و زحمات زیادی را به نیرو‌های آتش‌نشانی حاضر در محل متحمل سازد.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: آتش نشانان بعد از چند ساعت تلاش حریق را اطفا و پس از پایان مراحل لکه گیری به عملیات خاتمه دادند و محل ایستگاه خود مراجعت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات