روند رو به رشد شاخص های نظام مهندسی یزد در ۲ سال اخیر

روند رو به رشد شاخص های نظام مهندسی یزد در ۲ سال اخیر


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از روند به رشد شاخص‌های نظام مهندسی این استان در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان یزد، «مهدی سالاری» در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران استان به مناسبت روز  خبرنگار، با قدردانی از تلاش های رسانه ها در پوشش اخبار صنعت ساختمان، گفت:  امروز اعتبار اجتماعی سازمان ها در بسیاری از کشورها یک سرمایه ارزشمند محسوب می شود که این سرمایه برای سازمان های خدمات رسان مانند سازمان نظام مهندسی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: البته متقابلاً سازمانها نیز باید درک درستی از نیازهای مردم داشته باشند که در این باره رسانه ها می توانند در انعکاس این نیازها و جلب اعتبار و اعتماد عمومی برای سازمانها کمک کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد توضیح داد: سازمان نظام مهندسی در سال های اخیر اقدامات خوب و عملکرد موفقی در این باره داشته به طوری که بر اساس آمارهای مقایسه ای، شاهد ارتقاء شاخص‌های نظام مهندسی در استان هستیم که این امر حاکی از اعتماد بیشتر مهندسان و مردم به سازمان نسبت به سال‌های قبل است.

وی، بهبود شاخص اقدامات نظام مهندسی در حوزه ساخت و سازهای مختلف در استان یزد را یکی از دستاوردهای این دوره سازمان نظام مهندسی یزد عنوان و تصریح کرد:‌ کاهش تخلفات ناظرین ساختمانی یزد نسبت به سال گذشته از جمله نتایج تقویت نظارت بر عملکرد زیرمجموعه های نظام مهندسی ساختمان در سطح استان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، سرمایه این سازمان را نیروی انسانی شامل ۷ هزار عضو مهندس و ۲۲۰ دفتر طراحی عنوان کرد که در موفقیت در این عرصه همراه سازمان بوده اند.

سالاری، تسهیل کردن شرایط پرداخت تعرفه‌های ساخت و ساز و تقویت نظارت بر ناظرین نظام مهندسی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان نظام مهندسی در استان یزد دانست و بیان کرد: شورای حل اختلاف در حوزه ساخت و ساز با محوریت نظام مهندسی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پایان با تقدیر از خانه مطبوعات استان برای برگزاری این نشست و تبریک مجدد روز خبرنگار به خبرنگاران، از آنها خواست جدی تر در حوزه صنعت ساختمان ورود کنند تا شرایط بهبود یابد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات