برگزاری مسابقه کاریکاتور «دستان نجات بخش» توسط فرهنگ‌سرای بانو

برگزاری مسابقه کاریکاتور «دستان نجات بخش» توسط فرهنگ‌سرای بانو

مدیر فرهنگ‌سرای بانو در تشریح این مسابقه گفت: این رویداد هنری با توجه به اینکه موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها  و نیز رعایت نکات بهداشتی یکی از مهم‌ترین عوامل قطع چرخه انتقال بیماری کرونا می‌باشد، برگزار می‌شود تا بتوانیم از هنر کاریکاتور برای القای مفاهیم مرتبط با مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم.

زهرا محسنی با بیان اینکه در حال حاضر، تنها راه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت، رعایت جدی اصول سه گانه فاصله گذاری اجتماعی، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک است، اظهار داشت: فرهنگ‌سرای بانو تلاش می‌کند با مسابقه کاریکاتور« دستان نجات بخش» اهمیت شستن مرتب دست‌ها را به نمایش بگذارد.

وی ضمن اشاره به اینکه شرکت در این رقابت محدودیت سنی ندارد، خاطر نشان کرد: برای حضور در این مسابقه ارسال نام، نشانی و تلفن همراه به پیوست اثر هنری به شماره 09906008184 در پیام رسان واتساپ الزامی بوده و به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهداء می‌شود.

مدیر فرهنگ‌سرای بانو با تاکید بر اینکه هدف از اجرای مسابقه این است که با نگاهی هنرمندانه و در قالب کاریکاتور به مقابله با کرونا بپردازیم، افزود: امیدواریم با انتشار آثار این مسابقه در نمایشگاهی در سطح شهر و نیز فضای مجازی بتوانیم پیرامون آگاه سازی شهروندان برای عمل به توصیه شستن مرتب دست‌ها تاثیرگذار باشیم.

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار به مسابقه کاریکاتور« دستان نجات بخش» تا پایان مرداد ماه اعلام شده است و علاقه مندان تا 31 مرداد ماه فرصت دارند در این رقابت شرکت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات