ثبت 168 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین

ثبت 168 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی‌فر با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در تیر ماه امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده مردم و شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین کمتر به این منطقه مراجعه کرده و مطالبات خود را از طریق روش‌های ديگری مطرح کنند.


وی افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.


مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در تیر ماه امسال 168 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.


فدایی فر تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 100 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 68 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری  و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.


وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور همچنان به شهروندان توصیه می شود که از روش‌های غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند.
پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات