مواجه بودن نگهداری و تعمیر سالانه راههای کشور با کسری ۱۷۰۰۰ میلیارد تومانی/ عدم تناسب بودجه ابلاغی در قانون بودجه با هزینههای راهسازی و پروژههای نیمهتمام
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عدم اجرای بهموقع عملیات تعمیر و نگهداری سالانه بزرگراهها و راههای اصلی میتواند باعث افزایش خرابی جسم راه و افزایش هزینههای آن به مبالغ بسیار سنگینتر بهصورت تصاعدی شود، تصریح کرد: این موضوع میتواند موجب ایجاد تبعات و عواقب نامطلوبی ازجمله افزایش زمان سیر، افزایش مصرف سوخت در هر دو بخش باری و مسافری، کاهش سطح خدمات، افزایش هزینههای استفاده از راه برای استفادهکنندگان، افزایش تصادفات جادهای و آسیبهای اقتصادی و اجتماعی مختلف شود. معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: چنانچه این قاعده عدالتمحور، در حوزه برنامهریزی کلان اقتصادی حملونقل جایگاه خود را بیابد و نهادینه شود، بسیاری از کمبودها و موانع توسعه در این مهمترین صنعت دنیا بهصورت خودکار مرتفع خواهد شد غفاری با تاکید بر اینکه طبیعی است مانند همهجای دنیا بخشهایی از این صنعت نظیر حملونقل عمومی و توسعه و نگهداری راههای روستایی و مناطق کمبرخوردار حتما ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات