رفع تصرف سه هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه تاررود

مدیر امور منابع آب دماوند از ادامه رفع تصرف سه هزار متر مربع دیگر از اراضی حاشیه رودخانه تاررود در منطقه شلمبه دماوند در حوزه عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "مصطفی عباسی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی آب های سطحی این امور ، در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین به منظور آبگذری ایمن در ادامه رفع تصرف اراضی حاشیه رودخانه تاررود در منطقه شلمبه، سه هزار متر مربع شامل دیوار و بنای کارگری  با اخذ دستور قضایی در یک روز کاری رفع تصرف گردید.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی در همراهی و همکاری با این امور در راستای مقابله با افراد سود جو تاکید کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند .

وی در پایان خاطرنشان کرد:  امور منابع آب دماوند در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف انفال عمومی مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات