دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد زنجان با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، همزمان با هفته تشکیل جهاد دانشگاهی، کامران جعفری ، رئیس جهاددانشگاهی واحد زنجان با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه گفتگو نمود.

کامران جعفری ، رئیس جهاد دانشگاهی در آغاز به  فعالیت های انجام یافته در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات آزمایشگاهی ،آموزش ،پژوهش ،سنجش ، کنترل و پایش پارامتر های محیطی بصورت هوشمند در بخشهای کشاورزی ،آب و ... ، رئوس عملکردهای این مجموعه می باشند و کلیه این عملیات قابلیت تغییر ، گسترش و توسعه را دارند.

مهندس اسماعیل افشاری ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان در ادامه به  تشریح وضعیت منابع آبی استان پرداخت وگفت : با توجه به افت شدید سطح سفره های آب زیرزمینی در برخی دشتهای استان، طرح تعادل بخشی آبهای زیرزمینی از مهمترین اهداف شرکت است که بحث فرهنگ سازی در آن بسیار تاثیر گذار و اثربخش می باشد.

وی با اشاره به طرح ملی داناب ،افزود: این طرح که در وزارت نیرو و با همکاری مشترک شرکتهای آب منطقه ای سطح کشور و  وزارت آموزش و پرورش اجرا میشود ، با فرهنگ سازی در جامعه هدف خود که همان دانش آموزان شهرستانهای کم آب می باشند ، توانسته، مصرف بهینه آب را نهادینه کرده و از طریق آنها مصرف صحیح آب در بخش کشاورزی را به والدین یعنی کشاورزان انتقال دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ، با تاکید بر نحوه پروژه های پژوهشی، تصریح کرد:در رابطه با پروژه های پژوهشی، نیاز واحدهای مختلف احصاء و بر اساس آن پژوهش صورت میگیرد لذا کلیه پژوهش های شرکت تقاضا محور و کاربردی هستند.

افشاری در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری نیز شرکت آب منطقه ای بتواند از خدمات جهاد دانشگاهی در بحث داناب و سایر امور مرتبط ، بهره لازم را کسب نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات