تاکید رئیس شورای شهر تبریز بر اهمیت استقلال عمل خبرنگاران

تاکید رئیس شورای شهر تبریز بر اهمیت استقلال عمل خبرنگاران

به گزارش شهریار، شهرام دبیری عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: ما می خواهیم تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران مستقل باشند و با نهایت دقت و صحت نسبت به انجام فعالیت های حرفه ای خود یعنی خبررسانی بپردازند.

او با تاکید بر اینکه رعایت عدل و انصاف در فرایند اطلاع رسانی یکی از مطالبات جامعه از خبرنگاران و اهالی رسانه است، افزود: خوشبختانه بیش تر خبرنگاران و اهالی رسانه این اصل را به درستی و خوبی رعایت می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ما همواره از انتقادات سازنده استقبال می کنیم، تصریح کرد: از شهرداری تبریز و مدیران شهرداری هم می خواهیم  ظرفیت انتقادپذیری خود را افزایش بدهند چراکه نقد سازنده همیشه مفید است و باعث توسعه و آبادانی می شود.

او همچنین خاطرنشان کرد: روند انتقاد از سوی خبرنگاران و انتقادپذیری از سوی مسئولان باید تداوم یابد و همواره در برخورد با اهالی رسانه یکسان عمل شود.

دبیری با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، گفت: انتظار از این قشر فرهیخته جامعه این است که مشکلات و کاستی ها را به ما منتقل کنند و عملکرد خوب یا بد ما را هم به شهروندان انعکاس دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات