با وحدت و انسجام می‌توان بهترین شرایط خدمت‌رسانی را فراهم کرد

با وحدت و انسجام می‌توان بهترین شرایط خدمت‌رسانی را فراهم کرد

سعید ابریشمی‌راد در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری که از نمایندگانی منتخب با رای مستقیم مردم تشکیل می‌شود، نمادی از مدیریت مشارکتی در اداره امور شهر است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که شورا نقش و جایگاه خودش را برای توسعه شهری ایفا کند و این به نحوه تعامل و ورود به مسئله توسط خود این نهاد برمی‌گردد که با اعمال سیاست‌های درست و ایجاد هم‌افزایی، بیشترین بهره‌وری از منابع محدود در اختیار حاصل شود.

شهردار کاشان با یادآوری اینکه متاسفانه در مقطعی زمانی، برخی فراز و فرودها لطماتی به جایگاه مهم شورا و شهرداری وارد کرد، گفت: تلاش می‌کنیم در جهت حفظ منافع عمومی و بیت‌المال قدم برداریم.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: توصیه موکد انجام کارها به بهترین شکل ممکن یا بهترین اقدام ممکن است که در شرایط حساس اقتصادی کنونی بیشتر ضرورت می‌یابد بنابراین باید با اتکا به خرد جمعی در نظام شورایی، بهترین ها را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری سعی کردیم تابع سیاست‌های شورا به نمایندگی از مردم باشیم گفت: با وجود تضارب آرا تلاش شد بر مدار بهره‌وری قدم برداریم که یک مسئولیت اجتماعی است و نباید از آن عدول کرد.

ابریشمی‌راد با تأکید بر اینکه شورا سیاست های کلان در حوزه مدیریت شهری را اعمال می‌کند، افزود: شهرداری نهاد تصمیم‌سازی است که پس از طرح پیشنهادات خود در جلسات کمیسیون‌های عمران، ترافیک و... شهرداری، برای تصویب به شورا ارسال شده تا بعد از تصویب به بهترین شکل عملیاتی گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات