استفاده از ظرفیت های منطقه پنج برای تحریک توسعه

استفاده از ظرفیت های منطقه پنج برای تحریک توسعه

استفاده از ظرفیت های منطقه پنج برای تحریک توسعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه پنج که با حضور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برگزار شد، افزود: منطقه پنج از مناطقی است که نباید اجازه دهیم ویژگی مناطق پیرامونی را گرفته یا این ویژگی ها در آن تقویت شود.
وی اضافه کرد: براین نکته تاکید داریم که از ظرفیت خایی که از آن به عنوان ظرفیت های توسعه یاد می شود باید برای ایجاد اثرات مثبت و تحریک توسعه در محدوده های این منطقه استفاده کرد.
وی با بیان این که منطقه پنج را منطقه ای بسیار ایده ال برای خدمت می دانم و اگر روزی قرار بود منطقه ای را برای خدمت انتخاب کنم حتما منطقه پنج را انتخاب می کردم اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه از آقای مردانیا می خواهم تا به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنند.
کلائی تصریح کرد: تاکید ما برمشارکت مردم در کارها و مردم داری است، شهردار منطقه باید متعهد به اخلاق و مردم داری باشد و همکاران خود را نیز به این سمت تشویق نماید، همچنین زیرساخت های لازم را برای برقراری ارتباط مناسب با مردم جهت پیش برد امور را ایجاد کند.
شهردار مشهد ادامه داد: توصیه به مردم داری را به همه شهرداران مناطق داشته ایم اما این توصیه را به شهردار منطقه پنج که دارای مردمانی صبور، خوب،اصیل و فهمیده است، به صورت اکید داریم که امیدواریم در این مسیر موفق باشند.
وی با اشاره به این که برند کاری آقای عبدالله زاده فارغ از حوزه های مختلفی که در آن حضور داشتند برنامه ریز بودن است که از تحصیلات وپست هایی که داشته اند کاملا مشخص است تصریح کرد: بر همین اساس درمدتی که در منطقه پنج فعالیت داشته اند زیرساخت های لازم برای توسعه منطقه آماده شده است و امیدوارم این نظم و ترتیب ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: از تلاش های جناب عبدالله زاده تشکر می کنم و برای آقای مراد نیا که وظیفه سنگینی بر دوش شان گذاشته شده است به عنوان جوان ترین شهردار منطقه آرزوی موفقیت دارم و می گویم الگوی نسل جوان هستند و نتیجه کارشان می تواند روی نسل جوان تاثیر بگذارد، اگر نتیجه کارشان مثبت باشد اعتماد به جوانان بیشتر و اگر منفی باشد به عنوان الگوی عدم اعتماد از آن یاد خواهد شد.
کلائی گفت: امیدوارم تجربه جوانتر کردن شهرداران و مدیران را اجرا کنیم و شروعش می تواند انتخاب آقای مراد نیا باشد که با تلاش شبانه روزی می توانند اعتبار نسل جوان را افزایش داده و تجربه ماندگاری را به جا بگذارند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات