ورود شورای شهر مشهد به بحث جمع‌آوری معتادان  ...

ورود شورای شهر مشهد به بحث جمع‌آوری معتادان ...

ورود شورای شهر مشهد به بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر در کشور بی‌نظیر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین صالحی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در جلسه بررسی طرح بانک اطلاعاتی و ساماندهی متکدیان، بی‌خانمان‌ها و افراد ولگرد و معتادان متجاهر از طریق تفاهمنامه با دستگاه های مسئول، با بیان اینکه در حوزه معتادین متجاهر قرار بوده که بانک جامع اطلاعات کشوری تهیه شود، اظهارکرد: براساس آخرین پیگیری‌ها این بانک باید تا اردیبهشت ماه سال جاری برای مراکز ماده 16 این اطلاعات را در اختیار استان‌ها قرار می‌داد که محقق نشده است.

صالحی در ادامه گفت: خوشبختانه استان خراسان رضوی در این مسیر پیش قدم شده ولی برخی از معتادان سطح شهر، از سایر استان‌ها به مشهد می‌آیند و اگر بانک اطلاعاتی جامع کشور تهیه شود، تمامی شبکه‌های استانی بهم متصل می‌گردند.

وی با بیان اینکه در طرح ساماندهی معتادین متجاهر شاهد چرخه باطلی هستیم که معتاد بازتولید می‌شود، افزود: رفع این معضل کار ویژه‌ای می‌طلبد و همه دستگاه‌ها برای حل این چرخه معیوب باید کمک کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی تاکید کرد: شورای پنجم شهر مشهد و شهرداری جزو معدود مدیریت‌های شهری کشور هستند که به موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر ورود کرده و آخرین اقدام هم مشارکت در ساخت اردوگاه حسن‌آباد بوده که قدردان آن هستیم.

صالحی افزود: اگر بدنبال بهبود شرایط هستیم، همه دستگاه‌ها باید کمک و نقش‌آفرینی کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات