بررسی آخرین وضعیت اجرایی و روند پیشرفت طرح آبرسانی نمین و عنبران

با حضور فرماندار نمین، رئیس اداره منابع آب شهرستان نمین، نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران و مشاور طرح آخرین وضعیت و روند اجرایی طرح آبرسانی بررسی شد.

فرماندار نمین در این دیدار ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه آبرسانی نمین و عنبران گفت: خوشبختانه پروژه روند مناسبی را طی می کند و برای به نتیجه رسیدن این پروژه آماده هرگونه همکاری را داریم.

عاطف ناصری افزود: اجرای این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در اولین مرحله 6.5 کیلومتر از خط لوله انتقال، اجرا شود تا کل خط به اتمام برسد و از این طریق انتقال آب از روستای گللو تا شهر نمین و عنبران انجام شود.

نماینده مجری طرح آبرسانی نمین وعنبران نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح عنوان کرد: سال گذشته که فاز اول این طرح تکمیل و تحویل آب و فاضلاب شهرستان نمین شد تا امروز خوشبختانه در خصوص تامین آب مشکلی ایجاد نشده است .

مهندس حسن کروبیان افزود: اجرای این طرح با جدیت در اولویت قرار دارد که در این راستا حدود ۵کیلومتر لوله ۵۰۰ میلیمتری وارد کارگاه شده  و حدود ۳کیلومتر از این لوله در مسیر ریسه شده و ۲ کیلومتر هم جوشکاری و حدود ۱ کیلومتر خط انتقال اجرا شده است در اولویت دوم این خط از منبع ورودی شهر عنبران به منبع خروجی شهر متصل خواهد شد تا آبرسانی با ظرفیت بیشتر انجام گیرد .

وی اظهار داشت: با اجرای 6.5 کیلومترخط انتقال طرح آبرسانی نمین و عنبران، کل خط انتقال این پروژه که۲۱ کیلومتر است، به اتمام می رسد .

نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران تصریح کرد: طرح آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرستان نمین و عنبران و ۵ روستا‌ی مجتمع وحدت با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۱کیلومتردر حال اجراست .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات