تقدیر از منتخبان مسابقه عکس، یادداشت و تیتر برتر

تقدیر از منتخبان مسابقه عکس، یادداشت و تیتر برتر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در راستای افزایش مشارکت فعالان رسانه‌ای و تعامل دوسویه میان شهرداری و اصحاب رسانه، مسابقه تیتر و عکس و یادداشت برتر با موضوعیت بازدید خبرنگاران از پروژه پل تا پل و گرامیداشت سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

در مسابقه گرامیداشت شهادت شهید قاسم سلیمانی با موضوع سردار دل ها که  از میان    60 اثر وارده در بخش تیتر محمد باقر محسنی از ساری و در بخش یادداشت و عکس محمدحسین صفری از تهران برگزیده شدند.

در بازدید خبرنگاران از پروژه پل تا پل اعلام شد که به تیترهای برتر از خبرهای تولیدی مربوط به این بازدید، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بر این اساس ، بیش از40 اثر به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ارسال شد و از این میان، تیترهای خبری زهرا شریفی از خبرگزاری ایلنا و سید رضا هاشمی از خبرگزاری ایرنا ، ماه بانوصالح نژاد از روزنامه خبرشمال ، رقیه عالی از روزنامه کرانه شمال، عمران حامی از هفته نامه حامی شمال و عالین نجاتی از هفته نامه عبارت ، حسین احمدی از سایت خبری قدس آنلاین و  تصاویر ابوالفضل اکبری از خبرگزاری پانا و هدا کاشی پور و زینب ذبیحی از  سایت خزرنما عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری در نظر دارد در مناسبت های مختلف و بازدیدهای آینده اصحاب رسانه از پروژه های شهرداری نیز از تیتر ، عکس و یادداشت های برتر تقدیر نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات