برگزاری چهارمین مسابقه ملی معماری با همکاری یونسکو

برگزاری چهارمین مسابقه ملی معماری با همکاری یونسکو

www.BanaNews.irبنانیوز- چهارمین مسابقه ملی معماری یادواره استاد محمد کریم پیرنیا با موضوع طراحی و ساخت دیوار با دور ریختنی ها آذرماه ۱۳۹۰ برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این مسابقه به همت موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) و با همکاری کمیسیون ملی یونسکو با موضوع طراحی و ساخت دیوار با دور ریختنیها در قالب گروه های ۳ نفره در پارک کوهستان یزد برگزار می گردد.

شرح موضوع مسابقه:

هر یک از گروههای شرکت کننده یکی از دیوارهای مشخص شده را به ابعاد ۱٫۵*۱ متر با دور ریختنیها اجرا خواهند کرد. برخی مصالح دور ریختنی از جمله اضافه های آجر لعابدار و شکسته های کاشی ،کوزه و ظروف سفالی و بطری های شیشه ای همراه با ملات گل و گچ در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

ضمنا هر گروه می تواند از سایر دور ریختنیها به اندازه حداکثر ۰٫۵ متر مربع در کار استفاده نماید. انتخاب سایر دور ریختنیها به عهده شرکت کنندگان بوده که به همراه خواهند آورد. اجرای دیوار ها در کنار برخی کفسازی های دیگر منجر به ساخت چهار طرح شمسه در محل پارک کوهستان یزد خواهد شد.

مهلت ثبت نام:۵ آبان ماه ۱۳۹۰ الی ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۰

زمان:۳آذر ماه ۱۳۹۰

مکان:یزد- پارک کوهستان

لازم به ذکر است که دبیرخانه مسابقات ملی معماری آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات می باشد.

شماره تماس دبیرخانه: ۸۲۸۱۲۰۴-۰۳۵۱ داخلی۲۵۶

۳۰۰۳۳۰۰۹-۰۹۱

نشانی دبیرخانه: یزد-صفاییه-میدان اطلسی-بلوار شهیدان اشرف-خیابان جوادالائمه-موسسه آموزش عالی امام جواد(ع)- گروه معماری

کسب اطلاعات بیشتر

    نظرات