آزادسازی حریم و بستر ۳ رودخانه مهریز در دستور کار

سرپرست اداره منابع آب شهرستان های تفت و مهریز با بیان این که در سال ۹۹ آزادسازی ۵ رودخانه در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار دارد، گفت: ۳ مورد از این آزادسازی ها به رودخانه های مهریز اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد،  دهمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان مهریز با دستور کار آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها برگزار گردید.
در ابتدای این نشست "حسین ابراهیمی" سرپرست اداره منابع آب شهرستان تفت و مهریز گزارشی از اقدامات شرکت آب منطقه ای یزد در مهریز ارائه کرد و گفت: بنابر وظایف ذاتی شرکت آب منطقه ای، از ابتدای سال ۹۹ تا کنون ۳۹ مورد اقدام حفاظتی در خصوص چاه های غیرمجاز در مهریز صورت گرفته است که ۱۳ مورد آن شناسایی چاه های غیرمجاز می باشد.
وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به توقیف ۲ مورد ادوات حفاری غیرمجاز، پلمپ ۱۰ حلقه چاه و پر شدن ۱۴ حلقه چاه غیرمجاز دیگر اشاره کرد.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادسازی حریم رودخانه ها در این شهرستان پرداخت و بیان کرد: شهرستان مهریز و تفت به لحاظ این که در دامنه شیرکوه قرار دارند ، برای انجام اقدامات آزادسازی در اولویت اجرایی شرکت آب منطقه ای یزد هستند.
وی با بیان این که در سال ۹۹ آزادسازی ۵ رودخانه در دستور کار این شرکت قرار دارد، گفت: ۳ مورد از این آزادسازی به رودخانه های مهریز اختصاص دارد.
"رضا زارعزاده" فرماندار مهریز نیز بر اهمیت آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها تاکید کرد و گفت: کلیه دستگاه های مرتبط باید همکاری لازم در راستای آزادسازی حریم و بستر رودخانه های شهرستان مهریز را با شرکت سهامی آب منطقه ای یزد بعمل آورند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات