روابط عمومی نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های سازمان دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: روابط عمومی نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های سازمان دارد.

مهندس اله داد در جلسه رابطین روابط عمومی این شرکت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد،ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از تلاش های مجدانه همکاران روابط عمومی گفت:تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان برای خدمتگزاری به واسطه تعطیلات و مناسبت‌های سال کم نخواهد شد و حتی در شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا نیز جهادگران صنعت برق از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری دریغ نکرده و با رعایت تمام نکات بهداشتی حتی لحظه‌ای کار را تعطیل نکرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش های گسترده شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمت کش در توزیع برق شهرستانها بیان کرد: انعکاس و بازتاب رسانه ایی فعالیت های شاخص ،کلیدی و اثر گذار در سطح شهرستان بسیار مهم است تا بخش کوچکی از اقدامات همکاران اطلاع رسانی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه انرژی برق اصلی ترین و ضروری ترین عامل زیربنایی در ایجاد راهبرد وتوسعه صنایع می باشد،افزود: در استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور به ویژه در شهرستانهای اراک،ساوه و زرندیه برق نقش مهمی در تامین زیرساخت صنایع و ایجاد اشتغال غیرمستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری مردم فهیم استان و تلاش های پرسنل صنعت برق تاکنون پیک را با موفقیت سپری کرده ایم،افزود: با زحمات همکاران در طی سال گذشته با تعمیرات گسترده توسط گروه های خط گرم و اکیپ های عملیاتی ،در تابستان سال جاری تاکنون خاموشی نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است،افزود:این شرکت تأمین برق پایدار بیش از 740هزار مشترک با یش از 21هزار کیلومتر شبکه توزیع برق بر عهده دارند .

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز برارائه گزارش عملکرد توسط شهرستانها براساس شاخص های ارسالی توسط روابط عمومی تاکید کردو افزود:بی شک انعکاس فعالیت های همکاران نقش اثرگذاری در بالابردن روحیه و انگیره کاری آنان دارد.

علی رضایی شبکه های مجازی را پرسرعت ترین و گسترده ترین اهرم اطلاع رسانی برشمرد و افزود: انجام پروژه های مهم در شهرستان و فعالیت های ویژه در قالب عکس نوشت از طریق شبکه های مجازی هرشهرستان اطلاع رسانی شود.

وی ضمن ارائه گزارش عملکردی از تعداد اخبار منعکس شده شرکت در جراید و خبرگزاری ها بیان کرد:تعداد اخبار منتشره شده آمار قابل قبول و خوبی است اما جای کار در حوزه اطلاع رسانی شهرستان ها با این حجم و پتانسیل کاری بسیار زیاد است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات