سرپرست برق بویراحمد منصوب شد

سرپرست برق بویراحمد منصوب شد

» طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست برق شهرستان بویراحمد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، طی حکمی از سوی " داود راهزادی " مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " غلامحسن پردال " بعنوان سرپرست برق شهرستان بویراحمد منصوب و از خدمات " سید یوسف آبسالان " تقدیر شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برخی از خدمات صورت گرفته در صنعت برق استان طی چندساله اخیر، اظهارداشت: برقرسانی به بیش از هزار خانوار روستایی در 151 روستا از مهمترین خدمات صورت گرفته این دولت در صنعت برق استان بوده است.

" نادر جانی پور " گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت های یازدهم و دوازدهم در بسیاری از شاخص های توسعه ای گام های بلندی برداشته که در هیچ دولتی این اتفاق رخ نداده است.

وی با اشاره به برخی از این شاخصه ها، ادامه داد: در بحث کاهش نرخ تلفات انرژی آمار آن از حدود 30 درصدی اکنون به 13 درصد رسیده که برای این کاهش تلاش های گسترده ای در حوزه های فنی و غیرفنی شکل گرفت.

سرپرست برق شهرستان بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته برای پویایی صنعت برق ، اظهارداشت: با تمام توان و با سرعت بیشتری برنامه های توسعه ای در این صنعت را ادامه خواهیم داد.

" غلامحسن پردال " با اشاره به جریان ندای وحدت در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ، ادامه داد: این جریان یک جریان مردمی بوده که باید آن را به جریان ندای خدمت صادقانه تغییر دهیم.

وی افزود: در بسیاری از شاخصه های صنعت برق در شهرستان بویراحمد نیاز به تغییرات اساسی بوده که بطورحتم این تغییرات با ارائه برنامه های مدون کارشناسی صورت می گیرد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات