کمک رسانی سازمان همیاری های شهرداری مشهد جهت بهبود خدمات دهی حوزه حمل  ...

کمک رسانی سازمان همیاری های شهرداری مشهد جهت بهبود خدمات دهی حوزه حمل ...

کمک رسانی سازمان همیاری های شهرداری مشهد جهت بهبود خدمات دهی حوزه حمل و نقل عمومی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ناصر بهزاد صبح امروز در حاشیه دیدار با مدیران عامل سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری مشهد، اظهار کرد: استفاده از توان تخصصی حوزه بازرگانی، ماشین آلات و واحد مدیریت هماهنگی امور شهرداری مشهد در راستای کمک به ارتقاء خدمات حمل و نقل عمومی توسط این دو دستگاه به شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا (ع) بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اهمیت بر تلاش و برنامه ریزی تمامی واحدهای تخصصی معاونت بازرگانی سازمان همیاری در جهت کمک به تامین نیازهای حوزه حمل و نقل عمومی در مشهد، افزود: تاکنون همکاری های مشترک خوبی بین سازمان همیاری با معاونت ها، سازمان ها و نهادهای زیر مجموعه شهرداری مشهد وجود دارد که تلاش می شود با بهبود تعاملات و تقویت ارتباطات دوجانبه، گام های موثرتری در این راستا برداشته شود.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: این معاونت با برخورداری از توان تخصصی در حوزه ماشین آلات، بازرگانی عمومی و رسالت های تعیین شده برای بخش مدیریت هماهنگی امور شهرداری مشهد، همواره سعی دارد که مطلوب ترین خدمات مشاوره ای، رایزنی با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، تامین تجهیزات، ماشین آلات، تعمیرات و ... به سازمان اتوبوس رانی و تاکسی رانی مشهد ارائه دهد.
بهزاد با اشاره به مذاکرات انجام شده در این جلسه در خصوص همکاری های مشترک در حال انجام با سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی مشهد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از رسالت های اصلی سازمان همیاری کمک به شهرداری ها، سازمان ها و نهادهای وابسته به آن ها در جهت ارتقاء حوزه های متعدد مدیریت شهری در استان است، قطعاً تمام تلاش خود را برای کمک به بهبود خدمات دهی شهرداری مشهد در حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی از این طریق خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات