اهتمام منطقه ۴ در توسعه برنامه‌های گل‌کاری، زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است

اهتمام منطقه ۴ در توسعه برنامه‌های گل‌کاری، زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است

به گزارش شهریار، مسعود برزگر جلالی در این دیدار، به گل‌کاری‌های نوروزی حوزه منطقه ۴ اشاره و خاطرنشان کرد: گل‌کاری‌های آغاز بهار، مقارن با روزهای شیوع بیماری کرونا بود و در حفظ روحیه امید و حیات شهری، تاثیرگذار بود.

وی اضافه کرد: به رغم محدودیت‌های مالی، تلاش منطقه ۴ در حفظ و توسعه فضای زینتی قابل تقدیر است و به خوبی می‌تواند در القای حس مثبت زندگی شهری و رضایت شهروندان نقش‌آفرین باشد.

برزگر جلالی بر لزوم استمرار این طرح در ایام پاییز تاکید کرد و گفت: با پشتیبانی‌هایی که هم‌اکنون در بحث نشای گل تدارک دیده شده، پیش‌بینی می‌شود در هر یک از مناطق ده‌گانه، شاهد شکوفایی۱۰۰ هزار نشا گل داودی باشیم.

اکبر امجدی شهردار منطقه ۴ تبریز نیز در این دیدار، با قدردانی از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، اظهار کرد: در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی، طرح‌های گل‌کاری را یکی از ضرورت‌های مدیریت شهری در سطح حوزه می‌دانیم.

وی اضافه کرد: توسعه گل‌کاری، به شرط اجرای فنی و کارشناسی‌شده، در خدمت تلطیف فضای شهر و ارتقای نشاط اجتماعی است.

امجدی متذکر شد: با توجه به تدارک انواع بوته‌ها و نشای گل، پاییز امسال، یکی از متفاوت‌ترین دوره‌های گل‌کاری در منطقه ۴ خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ ادغام حوزه‌های زیباسازی و فضای سبز را در حل معضلات بصری شهر، تاثیرگذار دانست و افزود: یکپارچگی دو حوزه شهری، می‌تواند مولد اتفاقات ماندگار در سیمای شهر باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات