اعلام زمانبندی نهایی پروژه کارخانه نوآوری ظرف ۴۸ ساعت آینده

اعلام زمانبندی نهایی پروژه کارخانه نوآوری ظرف ۴۸ ساعت آینده

اعلام زمانبندی نهایی پروژه کارخانه نوآوری ظرف ۴۸ ساعت آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صبح امروز شهردار مشهد به همراه معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از کارخانه نوآوری بازدید کردند.
خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز خدمت شهردار و همکاران حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بوده ایم تا در خصوص موضوعات باقی مانده کارخانه نوآوری بحث و تبادل نظری صورت بگیرد.
وی افزود: این پروژه مدتی با تاخیر هایی مواجه شده بود و بر اساس نتیجه این جلسه مقرر شد ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، همکاران ما در حوزه معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، نسبت به بازنگری در برنامه زمانبدی جهت اتمام کار و هماهنگی با مشاور جهت سبک سازی باقیمانده کار با حفظ کیفیت، نشست هایی برگزار شود و آخرین برنامه زمانبندی منتهی به اتمام کار اعلام شود.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین قرار است دو روز شمار در محل پروژه نصب شود تا شهروندان و کسانی که به نوعی مخاطب این پروژه هستند، در جریان مدت زمان پرژه قرار بگیرند.
کاظمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقرر شد پیمانکار پروژه نیز برنامه ریزی انجام دهد و با فعال کردن سه شیفت کاری، پروژه را در زمان مشخص شده به اتمام برساند.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات