شروع و اتمام به موقع و باکیفیت پروژه‌ها، دغدغه و  ...

شروع و اتمام به موقع و باکیفیت پروژه‌ها، دغدغه و ...

شروع و اتمام به موقع و باکیفیت پروژه‌ها، دغدغه و تاکید شوراست/ تاخیر در اجرای شفت ورودی تونل خط ۴ باید جبران شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در حاشیه اولین جلسه از کارگروه ویژه بررسی خط ۴ قطارشهری که در محل کارگاه شفت ورودی تونل این خط برگزار شد، با بیان اینکه بازدید امروز به منظور پیگیری و ارزیابی میزان پیشرفت پروژه بود، اظهار کرد: در مصوبه و تصمیمات بعدی مقرر شده بود که کارگروهی به منظور کنترل زمان‌بندی و نظارت بر عملکرد تشکیل شده که اولین جلسه این کارگروه، امروز در محل پروژه برگزار شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده، پروژه نسبت به برنامه زمانبندی ارائه شده به شورای شهر، عقب‌ است چراکه قرار بوده اجرای شفت تا اول مهرماه به پایان برسد و عملیات اجرای تونل خط ۴ را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه هم دغدغه‌هایی را در این بازدید مطرح کرد، افزود: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری باید با جدیت پیگیر پیشرفت پروژه براساس برنامه زمان‌بندی باشد؛ یکی از تاکیدات و دغدغه‌های شورا، شروع و اتمام به موقع و باکیفیت پروژه‌هاست چراکه تاخیر در اجرای پروژه، هزینه‌های بسیاری را به شهر و شهروندان تحمیل می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: تاخیر در پروژه با توجه به افزایش هزینه‌های تمام شده ، هیچ توجیهی ندارد.
گندمی با بیان اینکه ظرف ۱۰ روز آینده جلسه دوم کارگروه نیز برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه پیگیری‌های شهرداری و گزارش پیمانکار ارائه خواهد شد؛ پیمانکار قدرت کافی برای جبران عقب‌ماندگی سه ماهه را دارد و مدیریت شهری نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد تا پروژه براساس برنامه زمان‌بندی پیش برود.

وی در پایان گفت: در مصوبه شورا ، هزار و ۹۰ میلیاردتومان برای اجرای تونل و ٣ شفت خط ۴ مترو پیش‌بینی و مصوب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات