رضایت ۷۰ درصدی اعضا از عملکرد نظام مهندسی خوزستان

رضایت ۷۰ درصدی اعضا از عملکرد نظام مهندسی خوزستان


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از رضایت ۷۰ درصدی اعضا از عملکرد این سازمان خبر داد و گفت: اعضا با اعلام نظرات شفاف، انتقادات و پیشنهادات خود در نظرسنجی، ما را در بهبود کار یاری دهند.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مهندس کمال دویده از اعلام گزارش آماری نظرسنجی نوبت سوم از اعضا خبر داد و اظهار کرد: این نظرسنجی در خصوص روند کار و عملکرد پرسنل در مرحله سوم طی 15 روز (از ابتدای مردادماه) در کارتابل خدمات مهندسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سه هزار و 380 نفر از اعضای سازمان در این نظر سنجی شرکت کردند که در مجموع 136 هزار و 868 نظر در سامانه ثبت گردید.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خاطر نشان کرد: براساس این نظرسنجی میزان رضایت اعضا از عملکرد مجموعه سازمان 70 درصد است.

وی با بیان اینکه هیات مدیره دوره هفتم بر ارائه خدمات با کیفیت تر به اعضا و بالا بردن راندمان کاری پرسنل با حداکثر بهره وری از زمان و منابع متمرکز شده است افزود: نظرسنجی از اعضا با هدف بهره مندی از نظرات اعضای سازمان و در راستای بهینه سازی شرایط حاکم بر فرآیندهای سازمانی، تا کنون در سه مرحله اجرایی گردیده است.

دویده عنوان کرد: افزایش بهره وری و کیفیت کار پرسنل، بدون اطلاع از نظر واضح و شفاف اعضای سازمان امکانپذیر نیست لذا از اعضا خواستارم که در این نظر سنجی شرکت کرده و با اعلام نظرات شفاف، انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در بهبود کار یاری دهند.

وی در پایان اظهار کرد: لازم است اعضا در ارائه نظرات، هرگونه اعمال سلیقه و تعارفات شخصی را کنار گذاشته و صرفاً براساس شایستگی واحد و یا شخص مربوطه اعمال نظر کنندو این اطمینان داده می شود که فقط شخص رییس سازمان از نظرات ارائه شده مطلع می شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات