روند اجرای پروژه نصب کنتور هوشمند بر روی چاههای کشاورزی و صنعتی...

با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل روند اجرای پروژه نصب کنتور هوشمند بر روی چاههای کشاورزی و صنعتی در سطح استان بررسی شد.

در این جلسه که مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آبی شرکت و  رئیس گروه و نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی و تغذیه مصنوعی شرکت نیز حضور داشتند، کارکرد کنتورهای هوشمند حجمی نصب شده و فعالیت نمایندگان شرکتهای کنتورساز در استان، ایرادات فنی و کار آیی هر یک از کنتور های هوشمند حجمی از نوع الکترومغناطیسی  و Wi و چگونگی نصب آن بروی چاهها در حضور  یکی از نمایندگی های فروش کنتور های هوشمند حجمی بررسی گردید.

در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت حق و حقوق کشاورزان و ارایه بسته های تشویقی از طرف فروشندگان به متقاضیان خرید کنتورهای هوشمند حجمی مقرر شد خدمات پس از فروش، کنترل کارکرد کنتورهای هوشمند و تسریع در نصب کنتورها بدون هر گونه فرصت سوزی از طرف نمایندگی های مجاز در استان  صورت گیرد.

نماینده مجری طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه یادآور شد که طبق تعهدات شرکت آب منطقه ای اردبیل امسال تعداد ۲۵۰ کنتور هوشمند و حجمی بر سر چاههای کشاورزی و صنعتی نصب خواهد شد که باید کلیه نمایندگی ها همت لازم برای نصب و تعامل لازم با بهره برداران انجام دهند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات