صنعت برق نقش بی بدلیلی در توسعه صنایع دارد

نماینده ‌مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه انرژی‌های نو در استان مرکزی باید در اولویت قرار گیرد.

محمد حسن آصفری در نشست هم‌اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: استفاده از شیوه‌های نوین در حوزه برق به دلیل بالا بودن رشد تکنولوژی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که امیدواریم در استان نیز این رویکرد تقویت شود.

وی افزود: سرمایه گذاری های انجام شده در توسعه انرژی های تجدید پذیر در دنیا شتاب مضاعفی گرفته و ایران به دلیل برخورداری از شرایط اقلیم آب و هوایی خاص، ظرفیت مناسبی برای بهره گیری از این منابع خدادای دارد.

آصفری ضمن قدردانی از صنعت توزیع برق استان به دلیل تامین برق پایدار به ویژه در این ایام کرونایی و گذر موقیت آمیز از پیک تاکنون ،افزود:صنعت برق زیربنای توسعه دیگر صنایع است .

نماینده ‌مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است،افزود: برق به ویژه برای توسعه صنایع جدید در سال که مزین به نام جهش اقتصادی است نقش پررنگی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این نشست تامین برق پایدار، باکیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این شرکت برشمرد.

مهندس محمد اله‌داد افزود: افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق از جمله برنامه‌های شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزایش هزینه های اجرایی و تجهیزات برق در راستای افزایش نرخ ارز ، کمبود نقدینگی و کاهش وصول مطالبات را از مهمترین مسائل صنعت توزیع برق استان دانست.

بازنگری هزینه های انرژی یکی از راهکار های مدیریت مصرف برق و جابجایی پایه های برق روستایی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات