اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر تبریز مشخص شد

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر تبریز مشخص شد

به گزارش شهریار، در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی پس از اعلام اسامی و با رای اعضا شورای اسلامی شهر تبریز غلامحسین مسعودی ریحان، محرم محمدزاده و سونیا اندیش در ترکیب جدید کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفتند.

در کمیسیون برنامه و بودجه هم محمدباقر بهشتی، شهرام دبیری، کریم صادق زاده، غلامحسین مسعودی ریحان و شکور اکبرنژاد به عنوان اعضا جدید آغاز به کار کردند.

کمیسیون فرهنگی، اجتماعی نیز با انتخاب سعید نیکوخصلت، غلامحسین مسعودی ریحان، محمدباقر بهشتی، فرج محمدقلیزاده و شکور اکبرنژاد  اعضا جدید خود را شناخت.

همچنین غلامحسین مسعودی ریحان، محرم محمدزاده و سونیا اندیش در کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار به فعالیت خواهند پرداخت.

فرج محمدقلیزاده، علی آجودان زاده، محرم محمدزاده، محمدحسن اسوتچی و عبدالله تقی پور هم اعضا جدید کمیسیون تحقیق ، نظارت و ارزیابی شدند.

محرم محمدزاده، شکور اکبرنژاد، تقی پور، صادقزاده و سعید نیکوخصلت به عنوان اعضا جدید کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست انتخاب شدند.

امروز همچنین سونیا اندیش، کریم صادق زاده، فریدون بابایی اقدم، محرم محمدزاده و عبدالله تقی پور به عنوان اعضا جدید کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک آغاز به کار کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات