آزادگان، سرمایه‌ای ارزشمند برای همه نسل‌ها هستند

آزادگان، سرمایه‌ای ارزشمند برای همه نسل‌ها هستند

آزادگان، سرمایه‌ای ارزشمند برای همه نسل‌ها هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در جلسه مشترکی که با جمعی از اعضای موسسه پیام آزادگان استان خراسان رضوی داشت، اظهارکرد: آزادگان، سرمایه‌های بزرگ و ارزشمندی هستند که متاسفانه به نحو مقتضی و آنگونه که شایسته و بایسته بوده، ظرفیت فرهنگی واجتماعی آنان مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه آزادگی، یک فرهنگ است، گفت: آنچه آزادگان در دوره اسارت از خود نشان دادند و در تاریخ ثبت کردند، فرهنگی غنی است و سرشار و مشحون از نکات آموزنده فراوان؛ آموزه‌هایی برخاسته از سیره سرور و سالار شهیدان.

حیدری در ادامه افزود: همه ما شرمنده و مدیون تلاش‌های شما آزادگان و ایثارگران هستیم؛ برهمین اساس تاکنون در حد وسع و بضاعت خود تلاش‌هایی انجام داده‌ایم تا شاید بخش اندکی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شما را جبران کند ولی این جریان فرهنگی، نیازمند مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف است.

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از شیوه‌ها و روش‌های نوین و مختلف همچون فرهنگ و شاخه‌های مختلف آن برای اشاعه این جریان فرهنگی، تصریح کرد: هر خاطره از ایثارگران و آزادگان می‌تواند سوژه یک فیلم و یا کتاب اثرگذار در جامعه باشد.

وی با اشاره به فراخوان طراحی المان تقاطع چهارسطحی آزادگان که به زودی منتشر خواهد شد، گفت: موسسه پیام آزادگان استان می‌تواند بعنوان یکی از مجموعه‌های فعال، در این فراخوان شرکت کند و با ارائه طرحی موثر، شاهد اقدام ماندگاری باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات