260 مورد مراجعات مردمی به ناحیه شهیدبابایی
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از اولویت های این منطقه بوده است .
وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند .
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که مردم می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذیربط گزارش داده و از نتایج رسیدگی به این مشکلات مطلع شوند .
فدایی فر خاطرنشان کرد: در تیر ماه امسال، 260 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.
وی بیان کرد: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند .
پایان پیام. لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات