بازگشت 112ميليارد توماني به خزانه دولت از كشف ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان مركزي،مهندس محمد اله داد با اشاره به اينكه وزارت نيرو با مزارع غيرمجاز ارز ديجيتال برخورد قضايي خواهد كرد، افزود: مزارع غيرمجاز ارز ديجيتال از طريق اطلاع رساني مردمي، از طريق نظارت مراكز پايش صنعت برق و از طريق  كنتورهاي هوشمند و همچنين رصد دستگاه قضايي و انتظامي شناسايي مي شوند.
وي بابيان اينكه براي استخراج بيت كوين دستگاه هاي استخراج شبانه روزي بايد روشن باشد، بنابراين مقدار برق مصرفي و ميزان تحميل آن به شبكه بيش از حد بوده و فشار زيادي را به شبكه توزيع برق وارد مي كند،افزود: استخراج ارزهاي ديجيتال به خصوص نوع بيت كوين نياز به مصرف بالاي برق دارد به گونه اي كه براي استخراج هر واحد بيت كوين نياز به توليد مگاوات ساعت برق است 72مگاوات ساعت برق است.
وي خاطرنشان كرد: رويكرد جديد وزارت نيرو در اعطاي امتياز برق و فعاليت ماينرها به شكلي است كه قرار شده بعد از اينكه صاحبان مزارع پروانه كسب و كار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه كردند تامين برق اين مزارع قانوني در اولويت قرار گيرد.
گفتني است ،بيت كوين يك پول يا ارز ديجيتالي است كه به صورت الكترونيكي توزيع و استفاده مي شود و شبكه اين ارز ديجيتال به صورت غير متمركز و كاربر به كاربر است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات