لزوم حمایت از هنرمندان بومی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری

لزوم حمایت از هنرمندان بومی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری

به گزارش شهریار، علی مدبر در این دیدار منطقه تاریخی فرهنگی تبریز را دارای پتانسیل های فراوان برای اجرای برنامه های فرهنگی-هنری متنوع اعلام کرده و اجرای این گونه برنامه ها را لازمه توسعه گردشگری منطقه دانست.

وی اجرای پهنه فرهنگی هنری تبریز را یکی از اقدمات مهم گردشگری منطقه نام برد که طی ماه های اخیر جلسات متعددی در راستای اجرای این طرح برگزار شده که طبق توافقات انجام یافته مقرر گردیده پهنه فرهنگی تبریز حد فاصل خانه استاد شهریار تا ارک و کوچه پاساژ و در نهایت تا میدان نماز اجرایی گردد و انواع برنامه های فرهنگی هنری همگون با مناسبتهای مختلف سال در معابر و اماکن تاریخی موجود در مسیر اجرایی گردد.

شهردار منطقه هشت در ادامه بر لزوم روح بخشی به باغ گلستان به عنوان قدیمی ترین پارک شهری تبریز تاکید نموده و اعلام نمود با توجه به وجود ظرفیت های فرهنگی مختلف در باغ گلستان، می توان از ظرفیت های هنرمندان استان استفاده کرده و با برگزاری برنامه های فرهنگی متعدد بر رونق این باغ قدیمی افزود که شهرداری منطقه ۸ در این راستاعملیات ساماندهی و احیاء باغ گلستان را از ماه قبل آغاز نموده و به زودی به اتمام خواهد رساند.

مدبر در پایان خواستار افزایش تعاملات بین هنرمندان شهر و شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در راستای تحول بافت تاریخی شهر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات